Subject: FW: Teabenõue JDM
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Jun 2025 08:29:08 +0300

From: Rein Parelo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 4, 2025 10:59 AM
To: Kairi Sirkel - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Teabenõue JDM

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Tänan andmete eest. Loenditest on failis ainult  OBJ ja GRANT, palun 
edastage ka teised küsitud loendid - ASUTUS, RESS, ORG, LOOK, KONTO, EAP, 
WBS

Tervitan,

Rein Parelo

From: Kairi Sirkel - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 14. mai 2025 21:40
To: Rein Parelo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Teabenõue JDM

Tere

Edastan Justiits- ja Digiministeeriumi andmed vastuseks esimesele 
küsimusele.

Teise küsimuse osas palun pöörduda Riigi Tugiteenuste Keskuse poole, kes 
haldab tegelike andmete osas pearaamatut.

Tervitades

Kairi Sirkel
Juhataja
Eelarve- ja strateegiatalitus
Justiits- ja Digiministeerium
55541109 [email-masked] <mailto:%7BE-mail%7D>
www.justdigi.ee <https://www.justdigi.ee/>  | Suur-Ameerika 1, Tallinn

From: Rein Parelo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 6, 2025 4:23 PM
To: Justiitsministeerium
Cc: Rein Parelo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Teabenõue

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Justiits- ja Digiministeerium

Rahandusministeerium on oma veebilehel avaldanud riigi kuluarvestuse 
infosüsteemi KAIS juhendi/käsiraamatu 
<https://fin.ee/riigi-rahandus-ja-maksud/riigieelarve-ja-eelarvestrateegia/tegevuspohise-eelarvestamise-kasiraamat/reeglite-tabel-reeglid> 
https://fin.ee/riigi-rahandus-ja-maksud/riigieelarve-ja-eelarvestrateegia/tegevuspohise-eelarvestamise-kasiraamat/reeglite-tabel-reeglid 
(edaspidi nimetatud ka: „Juhend“).

Avaliku teabe seaduse § 6 alusel palun Justiits- ja Digiministeeriumil 
väljastada Optime OÜ-le järgmine teave:

1.	26. septembril 2024 Vabariigi Valitsuse poolt Riigikogule esitatud riigi 
2025.a. eelarve seaduse eelnõu aluseks olnud andmed Justiits- ja 
Digiministeeriumi osas:

1.	Juhendi punktides 9.3.1.2. ja 9.3.1.3. viidatud tabel REEGLID ja tabel 
REEGLID_JRK. Kui mudel on 2025 eelarve koostamise ajast muuutnud ja vastavat 
versiooni ole salvestatud, siis väljastada viimane kehtiv versioon;
2.	loendite tabelid ASUTUS, RESS, ORG, LOOK, KONTO, EAP, OBJ, WBS, GRANT;
3.	eelarve sisendandmed, st Juhendi punktis 9.3.1.1. viidatud tabel ECE;

2.	tegelikud andmed (summad) ministeeriumi majandusarvestusest 
(pearaamatust) dimensioonide ASUTUS, RESS, ORG, LOOK, KONTO, EAP, 
OBJ,WBS,GRANT ja kuude lõikes perioodis 01.01.2024-31.03.2025

Olen teadlik, et mudel on koostatud kasutamiseks spetsiifilises tarkvaras. 
Palun andmed väljastada kas xlsx või csv vormingus.

Juhul, kui küsitud on andmed on olemas avaandmetena, palun viidata allikale 
ja neid andmeid täiendavalt esitada ei ole vaja.

Palun taotletav teave saata e-posti aadressile 
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Lugupidamisega

Rein Parelo

Optime OÜ

5034651